Komunikační kampaň pro Raiffeisenbank ČR? Úspěch na všech frontách!

Jak se pozná úspěšný přechod do prostředí Microsoft 365 ? Nečekejte žádná moudra, ani třeskuté vtipy, je to prosté. Lidi nemají rádi změny! To vám potvrdí každý, kdo někdy s lidmi pracoval. Ale pokud jakoukoliv, i obří, změnu ve firmě zaměstnanci velmi dobře přijmou, bývá to zásluha úspěšné adopční a komunikační kampaně.

Komunikační kampaň přechodu z Lotus Notes do Microsoft 365

Jednu úspěšnou komunikační kampaň máme čerstvě za sebou. Pro Raiffeisenbank ČR jsme připravili komunikaci celé migrace z Lotus Notes do Microsoft 365. Měli jsme na starosti i školení zaměstnanců banky a tvorbu vzdělávacích materiálů, aby zaměstnanci banky nezůstali na ty novoty sami.

Raiffeisenbank ČR moc děkujeme za krásný projekt. Děkujeme také kolegům z Orbit a AUTOCONT za úspěšné zvládnutí technické části migrace. A samozřejmě nesmíme opomenout interní IT tým Rajfky. Měli s celou migrací doslova práce jako na kostele.

Zavolejte, chceme komunikovat i vaše změny k lepšímu

Chcete, abychom vymysleli komunikační kampaň i pro vaši společnost? Není problém, naše klávesnice se už třesou nadšením. Stačí zvednout telefon. A nebo mrkněte, co všechno děláme. Třeba vám dokážeme pomoct s něčím zásadnějším.

0 Odpovědi

Zanechte odpověď

Chcete se zapojit do diskuse?
Neváhejte vložit komentář!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..