Nejsou vidět, ale jejich přítomnost je nedocenitelná. Jaká je role Support týmu?
Už jste slyšeli o našem Support týmu? Sedm našich velkých zákazníků už si mohlo jeho nedocenitelnou podporu vyzkoušet na vlastní IT. Všem ostatním jeho roli rádi vysvětlíme. Support tým je taková neviditelná pomocná, ale velmi schopná a efektivní ruka, která je vždy připravená pomoci nejen koncovým uživatelům v nesnázích. Kdo se v manice skrývá za zrcadlem Support týmu? Jaká je role celého týmu?
Jeden příklad za všechny aneb pohádka o bezchybném IT nástroji
Zkuste si představit modelový příklad. Do vaší společnosti se nasadila nová aplikace. Vy jste jakožto zodpovědná osoba jak na drátkách a modlíte se, aby všem všechno fungovalo a nikdo nic nepotřeboval.
A teď si milí kolegové povíme tu o Šípkové Růžence. Realita je totiž bohužel častokrát velmi vzdálená romantickému scénáři s nulovými potížemi. I kdyby byla nová aplikace plně funkční, uživatelé se v ní nemusí na první dobrou vyznat. Budou mít hromady dotazů, a ne na vše jim ihned odpoví návody. Hodil by se vám nějaký šikovný support tým, že? Nebojte, dostaneme se k němu.
Mouchy vychytány, do světa vyráží aktualizace
Aplikace běží? Uživatelé se konečně zorientovali, zvykli si, i zarytí čtenáři výhradně bulvárních plátků si našli pár minut, aby prostudovali věcné písemné návody? Výborně, je čas na nějakou pořádnou aktualizaci! Není čas na oddech, hodnoty stresu v aplikaci vašich chytrých hodinek vystřelí digitální ručičku někam na úroveň Kilimandžára.
Jedna z IT životních jistot totiž je, že nikdy nevíte, jaký bude mít aktualizace dopad na funkcionalitu dané aplikace. A my tak nějak tušíte, že už si zase spíláte, proš nemáte v záloze i nějaký ten šikovný support tým, který by na sebe vzal všechen stress a vyřešil nadmíru elegantně.
Support tým, na scénu!
V tuhle chvíli se sluší položit již spíše řečnickou otázku: „Nechtěli byste se radši těchto problémů zbavit a svěřit je našemu týmu podpory, jak to úspěšně udělalo již 7 našich velkých zákazníků (čímž se rozhodně nechceme nijak zvlášť chlubit)?
Náš tým nejenom promptně řeší dotazy a problémy koncových uživatelů, také vás předem upozorní na blížící se aktualizace od Microsoftu a na dopady, které by tyto aktualizace mohly mít. Profesionální servisní i metodickou podporu v úrovních L1-L3 poskytujeme pro všechny služby Microsoft 365, Power Platformy, Intune, intranetům, aplikacím vyvinutých na Power Platformě a ke všem produktům, které od manicy máte.
A jelikož vás napínáme už dlouho, je čas představit konkrétní tváře support týmu. Ten aktuálně tvoří tři schopní konzultanti, kteří se vám jsou schopni věnovat nepřetržitě každý pracovní den od 8 do 17. Pozor, právě jim hledáme schopného parťáka na pozici Junior Support Konzultant. Zájemci mohou posílat CV na e-mail chcisebavit@manica.cz.
Co všechno má náš support tým na starosti?
- Staráme se o to, aby našim klientům fungovaly všechny systémy a aplikace tak, jak by měly
- Pomáháme méně technickým uživatelům naučit se práci s novými technologiemi, aby pro ně nebyly překážkou, ale naopak jim ulehčovaly každodenní rutinu.
- Nabízíme i nějakou přidanou hodnotu, ať už se jedná o tip na zlepšení procesu nebo doporučení, jak problému do budoucna předejít.
- Staráme se o podporu Power Platformy a dalších produktů pro naše zákazníky.
- Také samozřejmě interně zajišťujeme, aby support v manice fungoval přesně tak, jak by měl.
Náš support tým si moc rád poradí i s výzvami ve vaší organizaci, stačí se nám ozvat, společně to vymyslíme.